Vigtig Information
Her er vigtig information i forbindelse med de online auktioner.
Levering af auktions produkter
Alle auktionsprodukter kan afhentes efter aftale hos Business Slagelse på følgende adresse:
Sdr. Stationsvej 26, 1. sal, 4200 Slagelse.
Dette skal aftales over mail: kontakt@event-slagelse.dk
Der tilbydes levering inden for Slagelse kommune. Dette vil kræve en mailudveksling, hvori adresse og mobilnummer oplyses, og der aftales leveringstidspunkt.
Betaling
Betaling skal ske over Mobile Pay på nummer: 62996
Betalingen skal ske senest 3 timer efter auktionen er afsluttet, og det er byders eget ansvar at nå fristen. Betales der ikke inde for fristen, vil auktionsproduktet udbydes ved en Live Auktion søndag d. 31/1.
Ved behov kan der laves nærmere aftale om betaling på mail: kontakt@event-slagelse.dk
GDPR
Ved levering af auktionsprodukter, skal både adresse og mobilnummer oplyses. Disse informationer gemmes og bruges kun indtil auktionsprodukterne er leveret eller afhentet.
Faktureringsoplysninger
Faktureringsoplysninger gemmes i forhold til bogholderi, og der henvises til Mobilepays retningslinjer.
Alle oplysninger opbevares og behandles udelukkende i Economics og gemmes i 5 år.
Business Slagelse har adgang til købers navn samt transaktions ID.
Dertil henvises til Mobilepays retningslinjer, som alle mobilepay-brugere har givet tilladelse til ved oprettelse.
Forbehold
Ved offentlige auktioner frafalder fortrydelsesretten.
Auktionsprodukterne kan ikke byttes, med mindre andet er oplyst på selve auktionen.
Garanti og Reklamation
Alle auktionsprodukter købes som beset på billedet. Opstår der fabriksfejl på produktet kontaktes Business Slagelse på mail: kontakt@event-slagelse.dk